Andi Moisescu: Gog foloseşte trucuri ieftine!

Andi Moisescu a comentat pe blogul său prestaţia celor trei câştigători ai emisiunii "Românii au Talent", criticându-l dur pe Cristian Gog şi lăudându-l pe de altă parte, pe Mihai Petraiche.




Ştiu. Nu e nevoie să săriţi. Foloseşte trucuri ieftine, pe care le poate cumpăra oricine de pe internet. Iar eu mi-am permis să spun că-mi place cum foloseşte toate aceste trucuri ieftine. Tututor celor care se simt dezanăgiţi, le recomand al 3-lea sezon Românii au talent. Trucurile sunt ieftine, le poate face oricine, iar juriul este, după cum s-a văzut, foarte uşor de impresionat. Practic premiul este ca şi adjudecat, de pe acum", a scris Andi pe blogul său.
Referitor la Mihai Petraiche, juratul l-a lăudat, spunând că este cel mai bun dansator pe care l-a văzut. "E cel mai bun dansator pe care l-am întâlnit în sezonul ăsta şi, probabil, unul dintre cei mai valoroşi dansatori pe care i-am văzut vreodată", a comentat Moisescu.
Despre Cristian Leana, cel care s-a clasat pe locul trei, Andi spune că l-a promovat deoarece va susţine mereu "talentul de a-ţi folosi creierul".

9 comentarii:

  1. Bai dar daca nu ma insel Andi Moisescu a spus ca el vrea ca Gog sa castige,etc...acum are tupeul sa spuna ca JURIUL e usor de impresionat? El nu face parte din juriu ???? In fine...m-a dezamagit Andi Moisescu (om pe care il credeam foarte inteligent si il respect foarte mult pt. felul cum vorbeste si cum gandeste ! )

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu Andi a zis asta ci un ..... caruia i ciuda pe GOG ca a castigat!Poate sunt trucuri ieftine , dar el l-ea prezentat intr-un mod foarte bun.El a castigat , acum ce mai aveti?Nu mai puteti scimba , daca multora le-a placut atunci a meritat sa castige!Nu conteaza daca trucurile sunt usuare , connteaza sa le puna bine in scena!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ceea ce face Cristian Gog este adevarat.Daca vreti sa va convingeti cautati emisiunea Magia lui Keith Barry.Nu ma gandeam ca Andi Moisescu e asa un ipocrit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Quote: ''' criticându-l dur pe Cristian Gog '''

    Era sarcastic in postul ala. Simtiti tonul, mai ales faza cu 'mi-am permis sa spun ca-mi place cum foloseste acele trucuri ieftine'. Si dupa ce simtiti tonul din primul post, cititi si al doilea post:

    Quote: '''Dacă aflu că numerele lui Cistian Gog sunt de fapt foarte simple și ca “m-a făcut din vorbe”, îmi schimb părerea despre el? Da. În și mai bine. Căci mi-e și mai clar că-și cunoaște meseria.'''

    pentru confirmare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca ceva este necurat in postul de televiziune,se repeta figura, nu obtine premiul cel ce merita in mod real,refuz sa cred ca telespectatorii sunt asa de naivi...

    RăspundețiȘtergere
  7. daca Andi a spus asta atunci e o varza de om...si eu cred ca ceea ce face Gog este adevarat...L-am vazut si pe Keith Barry si e o nebunie de om....acuma daca foloseste trucuri sa fie sanatos...ne place place place , asta e important:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Andi a spus:
    "Tututor celor care se simt dezanăgiţi, le recomand al 3-lea sezon Românii au talent. Trucurile sunt ieftine, le poate face oricine, iar juriul este, după cum s-a văzut, foarte uşor de impresionat. Practic premiul este ca şi adjudecat, de pe acum", a scris Andi pe blogul său."

    voi chiar nu ati inteles nimic?
    el le spune celor dezamagiti sa vina si sa castige sezonul trei pentru ca este foarte simplu de castigat. trucuri simple, juriu usor impresinabil.....
    e clar acum?

    RăspundețiȘtergere
  9. :)))..mai fratilor voi nu va dati seama ca cei care castiga premiul nici nu vad banii..ei doar semneaza un contract cu PROTV...pe o perioada anume...si banii consta in acest contract...de aceea nu castiga cel care intradevar e talentat..ptr ca refuza acel contract! ..castiga cel care bate palma cu ei..eu eram sigur ca GOG ..o sa castige concursul dupa reactile juruliul de la preselectii!....cand i s-a zis ca tu intradevar meriti sa castigi ..ROMANII AU TALENT!....asa ca nu va mai agitati degeaba...ca pana la urma e doar un show...care ne face"din vorbe"..precum ..GOG..:)))

    RăspundețiȘtergere